Första träningen.

0kommentarer

Om dagen igår var i segaste laget för min smak, så har dagen idag varit toppen.

Klockan ringde vid sex i morse och jag lämnade hemmet 6.40 och for ut till Hällas parkering. Idag har jag fått varit med ute på sambesök ute på fältet. Jag trodde att vi skulle till Stockholm men det visade sig att det var Lindesberg och Frövi som var våra destinationer. Ibland är det galet skönt att slippa ha så himla mycket koll! :) Åh shit, vad jag har saknat kundkontakten och säljet. Det var riktigt kul och jag har känt mig som ett barn på julafton!!!
Var på kontoret en sväng innan det var dags att bege mig hemåt och laga middag. Även denna dag visade det sig att jag fixat mat som jag inte kunde äta. Men jag petade i mig lite kycklingbitar, det är ändå det jag behöver mest av allt, sås och kolhydrater är helt oviktiga.

Sen for jag och Freddan ut till Dingis, jag har varit med min syster på vad hon kallar för "tantgympa". I min lilla värld, så använder man inte hantlar på "tantgympa", armhävningar passar verkligen inte på "tantgympa", (jag fixade inte en endaste liten armhävning), dessutom så ska det väl ändå gå lugnt och stilla till på "tantgympa" och det gjorde det verkligen inte. Hann för 17 inte ens med att veva med både armar och ben. Hahaha. Jag är en katastrof när det kommer till kordination. :) Men kul var det!

Är rädd för att min kropp kommer protestera big time i morgon, har försökt ligga länge i ett varmt bad men känner redan att rumpan, ryggen, magen, armarna, benen........ja faktiskt hela jag förutom ansiktet är helt sönderkört. En kul upptäckt är iallafall att det är mycket lättare för mig att röra mig efter all viktminskning och det är jätteroligt. Kan hoppa, springa och studsa en stund innan jag får andnöd numera och det känns lite lattjo. Min syster peppar mig som fasiken nu, vilket är himla roligt......tydligen så är det träning även i morgon. Enligt henne så ska VI träna tisdagar, onsdagar och söndagar. Det är prova-på-veckor, denna vecka och nästa, så vill nån haka på, hör av er till mig, så kan vi samåka.

Nu blir det till att försöka få i mig en halvliter vatten för sen är det dags för långpromenad med Laban.

Kommentera

Publiceras ej