De sista dagarna...

0kommentarer

Var som sagt sjuk förra veckan. Vilket är nåt jag tycker är riktigt drygt, då lugn och ro inte är på min favvolista när det gäller sysselsättning. Men men, nu är det klart för denna gång. :-)

I lördags var jag på gamefest hos GRATTIS till fredag, alltså hos Renée. Himla mycket trevliga människor som då gillar och spela spel av diverse olika slag, typ Fifa, rockband, hockeyspel osv. Jag som då aldrig gjort nåt av detta, spelade dart i stället. Heter det spelade eller säger man kasta? Jag vette 17. Men sist kom jag iallafall inte. Hahaha
Sen sjung jag Singstar, vilket var hysteriskt kul, särskilt mot en av grabbarna. Då han fick välja alla låtarna och jag vann med 4-0. Oerhört stolt över den vinsten. Wieeeee

Vaknade tidigt på söndagen och kände att jag äntligen var helt frisk, så jag gick å tränade för första gången denna veckan. Det var jätteskönt för jag hade en hel del frustration att ta ut på träningen och det blev jag äntligen av med.

Idag har jag jobbat och det har varit full fart precis hela tiden. Vid 15-tiden åkte jag till Tandis för att borra mitt hål. Usch och fy. Fick två stecolid en halvtimme innan och massa bedövning. Självklart grät jag som en stucken gris men antagligen hade det varit ännu värre om jag inte fått i mig lugnande. Åkte hem å la mig direkt efteråt.

Josefin och Samuel har unnat sig en tur till Oslo med hotellövernattning. Och det är de verkligen värda! Önskar dem en underbar minisemester och att de är njuter av allt det goda här i livet.




Kommentera

Publiceras ej