Veckans matsedel

0kommentarer

Är inne i en period där jag föredrar fisk före kött och då det är jag som gör matlistan, så bestämmer JAG! Hahaha.
Mina kamrater under middagen får helt enkelt äta det som ställs fram på köksbordet. :-)
 
 
Denna vecka serveras
Ugnstekt fisk med dill och citronsås med potatis
Soppa
Norska fiskakakor med stekt lök och potatis (en av pappas favoriter)
Tunna pannkakor
 
 
 
 
 
Har tyvärr blivit slarvig med min mat, äter alldeles för lite och sällan å det är allt annat än bra. Nu när jag dessutom inte tränar, så märker jag på kläderna att jag återigen är på väg ner, iallafall i volym. Så nu när jag ska vara hemma å ta hand om min pappa i några dagar, så kommer jag ställa mig på CT 1 mil per dag och sen sätta igång med hantlar, situps, plankan, armhävningar dagligen. Hoppas att fysisk aktivitet ska göra att jag tillbaka min matlust igen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej