Vart ligger bion??? Förvirrat letar vi, den har flyttat!

3kommentarer

Emma hämtade mig vid 18-tiden. Båda vi två är icke vana biobesökare och det märktes snabbt, då vi parkerade bilen så nära som möjligt............den gamla filmstaden. Hahaha. Ja, ja, det blev till att traska ett par 100 meter till den nya stora filmstaden eller heter den ens det fortfarande?!?! :-)
Men först så handlade vi massa godis och dryck.
 
 
Försökte förklara för Emma att jag är en fegis å hoppar till för allt möjligt, hon menade på att så farligt kan det nog inte vara. Det visade sig redan på en av trailerna innan bion att jag verkligen inte har blivit någe tuffare. Hela godispåsen höll på å fara ur knät på mig för att jag hoppade till. Hahaha, är och har alltid varit en fegis. Gillar verkligen inte scener där nåt oväntat händer. Harry Potter är nog det mest otäcka jag fixar, då vet ni ungefär min nivå. :-)
 
Till filmen nu då. Fantastisk natur, vyer, sånger osv. Men den är inte lika bra som Sagan om Ringen filmerna. Men å andra sidan så är de helt magiska å jag har sett dem alla minst tre gånger. Älskar dem!! De filmerna har så klart fem lussebullar av fem möjliga. Den här får fyra lussebullar. :-). Det är dock en film som måste ses på bio och gärna då med 3D, det var ascoolt. Filmen är tre timmar lång, så jag hann äta både knäckebröd och banan under tiden. :-)
 
 
Blev bortskämd med att Emma bjöd mig på bio, det var andra gången i mitt 42-åriga liv. Tusen tack snälla, rara Emma!

3 kommentarer

Crille

14 Dec 2012 23:05

Yra hönor?!

Toksnygga brillor! Hahaha

Svar: Lätt yra hönor men kyla biter inte så lätt på de här så söta kycklingarna. En liten promenix skadar aldrig. :-)
Brillorna är toksexiga. Hahaa
Nettan

Systeryster

14 Dec 2012 23:07

Du är rolig du... du har väl varit på lilla vardagsrum och ätit... märkte du inte att det låg en bio där då oxå??!! ;o)

Svar: Men jag går ju aldrig på bio! Äter mat däremot gör jag flera gånger per dag, dock inte på Vardasrum. Hahaha
Nettan

Systeryster

14 Dec 2012 23:54

Mäh. Du sa ju att du varit där?! Och träffat Anna. Som är Addes förra chefs sambo.

Svar: Inte inne på bion. Hon jobbar ju på Vardasrum. Men herregud, inte tänker väl jag på allt här i livet. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej