Söndagens aktiviteter

0kommentarer

Sov tvärlänge, hade en natt då John Blund dissade mig totalt. Tror bannemej han snart får sparken!
 
Lisa och Johnny kom förbi en snabbis, Lisa har fixat mitt favvoarmband. Det hade blivit för stort så nu har hon kortat av det åt mig, tusen tack, det blev perfa. <3
När de åkte, gick jag å la mig igen. Hade inget planerat, så vad 17.
 
Sen for jag hem till Cecilia och hjälpte henne med loppisgrejer. Bar ner massvis med sånt som inte blivit sålt till container. Herre guuuud ytterligare en container full med grejer.
 
 
Hittade ett jättefint kort på Cecilia, från studenten. Hahaha. Vilken sötlök!!!
 
 
Fick med mig lite grejer hem bla den här lampan som jag tänker ha i min walk in closet när den nu blir klar. :-) Saknas lite kristaller här å där som ska sättas dit. Jag med mitt fantastiska tålamod, NOT! Men så kom jag å tänka på min kära syster som pysslar så mycket med smycken, det här måste ju vara ett fantastiskt avbrott i produceringen för hennes del, eller vad tycker ni? Hahaha
 

Kommentera

Publiceras ej