Räkningar betalada, check!

0kommentarer

Usch, då har jag tagit mig an det enormt tråkiga uppgiften att betala allas räkningar. BLÄÄÄ!
 
 
Uppgiften att lufta element fortsätter för fullt. Saknar dock en bra nyckel till ett av elementen, så det skvalar för fullt och ligger självklart i mitt sovrum. Vart annars?? Så i natt har jag legat och  lyssnat på det, hela natten.
 
Måste ringa försäkringsbolaget idag angående pappas bil som han krockade med igår och sen så inväntar jag posten, då mitt sjukintyg ska komma. Jag måste sjukskriva mig på försäkringskassan vilken jag inte gjort på bra många år, vette 17 hur det går till riktigt när man är egen företagare. Men men jag lär ju blir varse. Penicillinet är slut men jag har fortfarande ont i både ryggen och magen. Ska åka iväg till labbet och lämna strumaprov nån dag åsså.
 

Kommentera

Publiceras ej