Julmarknad.

1kommentarer

Crille kom å hämtade mig, sen åkte vi ut till julmarknaden i Dingis. Min syster sålde smycken där. Tack å lov så var marknaden inomhus, så jag slapp frysa häcken av mig. :-)
 
 
Syster Yster med härliga gympafröken Agneta och Crilljott
 
 
 
 
 
Sen så dök världens bästa svåger upp, så då tog vi en fika med honom. Crille blundar så klart! :-)
 
Å självklart familjens yngling Lill-Jonte.  <3
 
Jag utsett några nya favvoarmband som min syster skapat. Älskart!
 
Hade lovat min pappa att köpa Expressen åt honom, så han skulle slippa ge sig ut i kylan. På vägen hem ber jag Crille stanna vid macken så jag kan gå in och köpa den. Men Crille behövde handla käk, så åker till ICA i stället, så passar även jag på å handla lite. När vi väl kör in på min gård, så kommer jag på att jag missat handla tidningen åt pappa. Hahaha. Ibland undrar jag om även jag har en släng av demens. Bara att tråckla sig ut från gården igen å handla lilla tidningen åt fina pappsen!

1 kommentarer

Crille

09 Dec 2012 18:22

Åja, jag ser en skymt öga iaf! ;)

Svar: Ja, då skulle du ha sett det andra kortet, tvärstängt! :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej