Angående vår nationalsång, pepparkaksgubbar, teknade figurer å allt annat larv.

0kommentarer

Alla som känner mig vet vilken invandrarpolitik jag har, jag är alltså för invandrare.
 
Ibland så blir jag så himla trött gällande media och hur de förstorar upp och skriver om saker och ting som är så jävla larvigt så jag nästan får dåndimpen. Det är så urbota dumt å det ger så mycket reklam till SD å det gör mig så himla arg! Låt i stället Jimmi Åkersson och hans gäng få ett par timmar i TV, så vi kan lära oss mer om deras politik. Just nu känns det som om partier mest står för hat, järnrör, fylla, unga osäkra män. osv. Tyvärr så drar de till sig likasinnande.
 
Pga att en person sagt nåt illa om pepparkaksgubbar i ett Luciatåg så vänds hela Sverige upp och ned. Hallå?!?!.
Finns det inge ifrågasättande alls?? Självklart slåss tidningarna om att få flest läsare men vi som läsare har också ett ansvar att ifrågasätta den skit vi blir idillade hela tiden.
 
Hur många gånger är det invandrare som tar beslut om dessa frågor eller kan det vara fega svenskar som i ren desperation över vårat samhälle gör små grodor precis hela tiden?
 
Jag är stolt över vårat Sverige! Varje år firar jag med min familj Sveriges nationaldag uppe på Djäkneberget. Där sjunger vi tillsammans med några tusen andra svenskar vår vackra nationalsång. Vi som är där och firar avspeglar det mångkulturella samhälle Sverige är idag. Det skulle vara så kul att få reda på hur många nationaliteter det är på Djäkneberget som firar sida vid sida.
 
Om media i stället kunde jobba lika hårt på att få oss människor att visa hänsyn, omtanke, kärlek, förståelse så skulle nog Sverige vara ett mycket bättre land oavsett om du är svart, vit, brun, seriefigur eller peppakaka.
 
 

Kommentera

Publiceras ej