Hollywood fruar

2kommentarer

Alltså allvarligt talat...........blir så glad av att Maria Montazami är tillbaka i rutan igen.
 
Igår så blev hon arg två gånger och jag är imponerad på hur lugn hon är trots att hon blir förbannad. Jag tycker hon är stencool.
 
 
Dessutom gillar jag hennes olika uttalanden.
 
"Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”
 
"Vi har ett fantastiskt system. Han betalar allt. Toppen!" (om familjens ekonomi)
 
 
"Nu måste jag tänka snabbt, och då menar jag riktigt snabbt"
 
 
"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen, och tro mig, det är ett heltids jobb"
 
 
"Hon har konserverats väldigt bra" (om sin mamma)

 

Och klassikern

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

 I mina ögon känns hon störtskön! Hahahaha
 
 

2 kommentarer

Crille

29 Aug 2012 16:55

Valium, don't leave home without it...

Svar: Hahaha, nu ska du vara snäll.
Nettan

Fredda

30 Aug 2012 16:19

Hon säger ju, jag känner mig naken, rädd exposed :P fråga mig inte hur jag vet :P

Svar: Du kan sånt för att du är mosters lilla pojke. Gillar skarpt att du kan sånt. :-) Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej