Ny vecka, nya möjligheter!

0kommentarer

Måndag............härligt!

Åkte tillbaka till läkaren å skulle få svar på alla min prov jag tog förra veckan. Tack å lov så var allting bra, så det är ju himla skönt. Känner mig dock lite vilsen i pannkakan av bla viktnedgången, så jag har bett om att få gå i terapi och nu ska de skicka en remiss, så det känns toppen!

Åkte till Sarah för att färga å klippa håret, det växer som ogräs sen jag opererade mig.

 Sarah hatar att vara med på bild, så jag lyckades inte få med "bebis-magen".

 Massa hår som åkte väck.

Nu har jag fått datumen som Josefin och Samuel kommer hem!! 28:e April - 5:e Maj, jag längtar så jag dööööör nu när jag vet att de är på G hem.

Min diskmaskin gick paj i lördags, suck. Ännu mera utgifter, pust å stön. Men idag kom syster Yster och världens bästa svåger förbi en sväng samt att Freddan kommit hem från Norge.

Så bästa pojkarna fixade i ordning min diskmaskin, tackis!! Ni är bäst!!
Eller som Johnny sa..........nu har du råd att köpa några fler skor å väskor denna månad. Inte konstigt att han varit gift så många år, han förstår oss kvinnor exakt. Hahahaha

 

Vissa dagar saknar jag att ha en karl mer än andra dagar å då är det tur att vi har ett gäng inom familjen. Wieeee!

Nu är det dags för BB.

Kommentera

Publiceras ej