Äntligen kommer kidsen hem.

0kommentarer

Idag kommer Josefin och Samuel hem, har längtat som 17 efter min lilla prinsessa. De landade på svensk mark vid 16-tiden. Samuels kompisar överraskade med att hämta dem på Arlanda med limousine och champagne för att fira Samuels 20års dag. Jättekul!

Jag å Freddan åkte ut till Erikslund på dagen och shoppade.........gissa............skor! Hahaha. Det verkar som om jag hittat min nya skofavorit. Halle Barrys skor även denna gång. Var ut en sväng till Lisa åsså innan vi åkte hem igen.

Planerna för kvällen ändrades, då Josefin och Samuel så klart skulle vara med deras vänner. Så jag svidade om, tog med mig en vinare och åkte över till Emma i stället. :-). Senare på kvällen åkte vi ner på Hatten och till slut hamnade vi på BMB. Katastrof, förstår inte varför jag börjat hamna där nu, har ju vägrat gå dit i flera år???!!! Skyller den här handligen på Emma! Det måste vara hennes fel. Hahaha. Hur som helst så var det skitkul även denna afton. Fick återigen träffa hennes pojkvän Lars, en riktigt trevlig liten prick.
 
 Emma å Lars, supersöta ihop.

Söndagen spenderades i soffan mer död än levande. Shit pommesfrites vad jag var seg! Ullis meddelade att hon inte tänkte träna, därefter hörde Lisa av sig om samma sak å tro mig det var inga problem för mig att boka av dagens träning. Jag vet, jag är en dålig människa! Men det blir nya friska, pigga tag denna vecka.





Kommentera

Publiceras ej