Bortskämd? Ja!

3kommentarer

Igår kväll kom söta Susanna hit, det var jättemysigt att träffas och kunna sitta och snacka ett par timmar. Börjar bli måttligt trött på mitt egna sällskap.

Susanna är förutom en vän även en personal shopper med andra ord kalasduktigt på allt som heter mode. Längtar tills jag få gå ett par vänder med henne i butiker och fixa en ny garderob till mig. Wiiiieeeee!
Kolla in hennes hemsida http://www.susannaviljamaa.se/

Utöver ett brinnande intresse för mode är Susanna dessutom väldigt intresserad av matlagning. Så hon hade med sig ett bröd som hon bakat som jag ska kunna äta nu efter operationen, gjort på ägg, keso och nåt mer. :-)



Inte nog det så fick jag även två paket av Susanna & Tobbe. En present för min hud som beter sig så himla märkligt just nu. Så nu längtar jag tills styngen ska tas bort och alla sår är läkta för nu vill jag skrubba mig, ska bli så himla skönt!!



Sist men inte minst fick jag en tavla som de skapat. En tavla full med massa ord som symboliserar vem jag är, enligt dem. Den här tavlan ska få sitta på ett ställe så att jag ser den varje dag och inte tappar bort mig själv nu när vikten kommer rasa. Det är allt för vanligt, tyvärr.



Snacka om att jag blir bortskämd just nu! Tusen tack snälla Susanna & Tobbe.

Kraaaam!

P.S När ska vi ha vår Turkiska Afton? :-) D.S

3 kommentarer

Susanna

06 Nov 2011 23:16

Det är du så värd! :)

Vår turkiska afton är redo när du är det!! :)

Kram <3

Nettan

07 Nov 2011 23:16

Tackis, gumman.<3



Vi får sätta oss ner och fixa en meny och vem ska göra vad eller är du redan klar med det? :-)



Kramiz

Susanna

09 Nov 2011 14:04

HAHA, menyn är redan kirrad ;-)



Fats om du vill kan du ju få vara med på ett hörn o fixa också, hihi :)



KRAAM

Kommentera

Publiceras ej