Vinterdag

0kommentarer

Vilket fantastiskt härligt vinterväder vi har.
 
 
Har varit ut med Laban på en långpromenad och nu ska jag stretcha kroppen varje timme fram till kvällens träning. Även om jag inte fixar att köra lika hårt som vanligt så vill jag försöka iallafall.
 
Idag har jag tagit tag i ett av mina problem som jag haft under en tid. Ett samtal behövdes för att hitta en lösning å bli av med den bördan från mina axlar och det känns oerhört befriande. Undrar varför jag går och drar på sånt som tynger ner mig så förfärligt? Hade jag kunnat hjula skulle jag ha gjort det nu. :-)
 
En extra tanke lägger jag idag till Birgitta, min kära extra-mamma som fortfarande ligger på sjukhuset samt Evelina, min superfina vän som ligger på Akademiska. Sänder massa kärleksfull kramar till er fyllda med värme och extra energi. <3

Kommentera

Publiceras ej