Triss i tur

0kommentarer

Jag fick ett jättefint halsband och armband av min storasyster i julklapp. Armbandet har jag på varje dag. Men otroligt nog så har jag tappat det tre gånger å lyckats fått tillbaka det.
 
 
1. Var å handlade på ICA Sjöhagen, har en sån där kundkorg på hjul som man drar efter sig, när jag ska plocka ur mina varor så ligger även armbandet där i.
 
2. Förra helgen när vi var i Avesta så märkte jag att jag tappat min armband, helt lönlöst att leta efter det, då vi varit precis överallt i hela Avesta. När jag sen stoppar armen i jackärmen, så ligger armbandet där. Tur jag hade jacka med mudd på armarna.
 
3. I lördagskväll när vi var på Harrys gick jag på toa, när jag kommer tillbaka till vårat bord, knackar en kille mig på axeln å frågar om jag tappat mitt armband och så ger han det till mig.
 
Alltså det här är helt galet och jag som kan tro på såna konstiga/övernaturliga saker ibland. Vad kan det här betyda? Vad är det jag inte fattar? Kommer iallafall inte använda armbandet nåt mer förräns syrran satt dit nån säkerhetsanordning! För hur många gånger kan man ha tur liksom???

Kommentera

Publiceras ej