Träning och en påse överraskning.

0kommentarer

Ullis kom förbi å vi åkte gemensamt ut till Dingis å gympan som alltid så vi hinner avverka vad som hänt våra liv de senaste dagarna. :-) Är glad att jag åkte för det var precis vad min kropp behövde efter en helg som gått i onyttighetens tecken. Vi var ganska så få idag, vilket gör att man får bättre plats att ta ut sin rörelser på. Vi körde mycket rumpa, mage och armar precis det jag behöver å Mari som höll i passet höll högt tempo idag, härligt!
 
Freddan hade lämnat ett påse till sin gamla moster, alltså till lilla mig hemma hos Lisa å Johnny, så jag hämtade det efter träningen. Innehöll fenalår och choklad i från Norge! Tusen tack!!
 
Efter träningen så åt jag en proteinshake, kycklingbit som blev kvar från igår å några skivor fenalår. Dessutom hittade jag Tobbes godispåse, så den dök jag åsså ner i. Ops. :-)
Sen har jag badat och skrubbat mig med produkterna jag fick av Josefin i julklapp, AS-SKÖNT!
 
Precis innan Laban å jag skulle ut på sista promenaden så började det så klart att snöa. Men nu mina vänner är det dags för bingen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej