Slappar-söndag och lite av min måndag.

0kommentarer

Söndagen gick i lugnets tecken. Sov länge och läste bok hela dagen. Har börjat med en bok om rättsläkaren Kate Scarpetta, gillar de böckerna jättemycket.
 
Igår somnade jag före halv tolv men vaknade pigg som en mört mitt i natten klockan tre. Var upp å åt, läste bok fram till halv sex på morgonen å sen slocknade jag.
Skulle hjälpa pappa och lämna in hans bil på verkstad i morse, så vi for iväg på det å sen åkte vi å veckohandlade på ICA Maxi. Skönt att ha all mat hemma för veckan.
 
Sen har jag fått tipset om att skor med broddar till pappa skulle finnas på Skokanonen så vi åkte dit och mycket riktigt så hittade vi ett par där. Så nu går han säkert även på halka. :-)
 
Väl hemma så ringde jag Renée å vi pratade länge om ditten å datten. Kände mig full av energi när jag la på telefonen. Tänk vad skönt det är med såna härliga vänner. :-)

Kommentera

Publiceras ej