På´t igen då´rå!

1kommentarer

Då är träningen äntligen igång. Ullis hämtade mig halv sju å sen så åkte vi ut till Dingis. Men herre guuuuuud så jobbigt det var!!!! Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk i ben, rygg och armar. Tänk vad fort muskler försvinner??? Å ändå tar det ju så jädrans lång tid att fixa fram dem. Suck!!!
 
Så här ser schemat ut för våren, för nu ska nya muskler jobbas fram. :-)
 
 
Men trots att det var motigt att ge sig iväg på träningen så känns det himla skönt nu när jag är hemma. :-)
 
 

1 kommentarer

Sus

10 Jan 2013 07:41

Agneta, på onsdagar, är gammal anställd hos min mamma och pappa :) Jobbade på Pressbyrån på Pettersberg för ca 100 år sedan precis när jag och Esa träffades.
// Sus

Svar: Tänk vad världen är liten. Agnetas smittande leende är precis vad som behövs för ett lyckat pass. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej