Crille med på träningen....

0kommentarer

Lagade kvällsmat innan träningen, det är alltid skönt att ha middagen klar direkt när jag kommer hem.
 
I kväll så lurade jag med Crille ut till Dingis å det var verkligen INTE nåt för honom, det blev vi varse om bara efter några minuter. Hahaha. Har aldrig sett en sån uppgiven Crilljott någon gång. :-( Så för hans del blir det att fortsätta med gymmet i stället. Men en eloge för att han försökte. :-)
 
 
Dock så fungerade min rygg hela passet, så nu är jag riktigt lycklig å glad. Wieeeee!! Skönt att ta ut sig ordentligt efter att min dag startade så illa. Ut med all irritation, Tjohoo!
 
Väl hemma så bjöd jag Crille på lite mat som kompensation å sen har vi varit ut på promenad med Laban. Men nu är det dags för mig att hoppa ner i ett varmt bad och sen ner i snarklådan.

Kommentera

Publiceras ej