Världens bästa tisdag!

1kommentarer

Idag startar äntligen tantgympan ute i Dingis igen med våra härliga, positiva gympafröknar, som jag har längtat. Utgår ifrån att jag kommer ha träningsvärken Arne i morgon, då jag faktiskt inte har gjort ett dyft under hela sommaren. Men sånt är livet, då jag bara har latat mig under juni, juli och augusti. Jag hakar på fröknarnas energi de första veckorna innan jag är i form igen.
 
 
I morse så skulle jag ha tag på ett par svarta nylonstrumpbyxor och precis som jag berättat om tidigare så hinner jag inte byta ut min garderob i samma takt som kilorna försvinner. Så idag har jag på mig så stora strumpbyxor, så jag kan stoppa in linningen under BH:n. :-)  
Tänkte ta kort så ni fick se men det var så fruktansvärt osexigt, Hahaha.
 
 
 
 

1 kommentarer

Crille

04 Sep 2012 18:41

Hyfsat snygga tanter på den bilden. :)

Svar: Men åh......det är ju vi, ser du väl. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej