Gunilla Persson

4kommentarer

Alltså Gunilla i Hollywood Fruar är komplett galen. Jag skulle vara helt slut i skallen om jag var tvungen att umgås med henne, hon är så jävla bipolär så hälften vore nog. Att hon dessutom inte är medveten om det är tragiskt.
 

I kvällens avsnitt så har denna kvinna bestämt sig för att skriva en bok, då hon enligt henne är så het och berömd just nu. Denna bok ska även ges ut som en populär talbok till hörselskadade. What?!?!
 
Sen släpar hon med sig den där stackars katten överallt, hem till människor som hon inte känner å när hon sen ska åka hem, så har till och med katten sprungit å gömt sig för hemska Gunilla. Stackars katt.
 
Tycker dock synd om dottern Erika, stackars barn som måste växa upp med denna hemska människa.

4 kommentarer

Crille

18 Sep 2012 22:15

Jag tycker hon är bra ja... ;-)

Svar: Hahaha, skämtar du??? Stackars barn!!!
Nettan

Crille

18 Sep 2012 22:23

Jag tror man bör ha i åtanke att det är tv...
Men de lyckas ju självklart framställa kärringen som ett riktigt spöke.

Svar: Ett riktigt jädrans åkerspöke. :)
Nettan

Sus

19 Sep 2012 07:53

Det skrivs så mycket om henne överallt att jag var tvungen att börja kolla in Hollywoodfruarna. Har glömt bort dem den här säsongen...
Kollat in 2 avsnitt hittills och är helt stum inför dessa damer. Speciellt då Gunilla. Maken till ostabil människa kan ju inte finnas.Och som du skriver - hon verkar totalt omedveten om sitt sätt själv. Stackars dotter,
Hur som helst kommer jag fortsätta kolla. Ha lite skrattfest - för det är verkligen som värsta humorprogrammet!!

Svar: Ja, det känns rätt så bra att vara helt normal och bo i Vässan när man jämför med dessa damer. :-)
Nettan

Marie Moberg

19 Sep 2012 09:56

Hon är helt bananas!
Jag borde inte titta.
Jag drömmer om henne på nätterna
när jag sett ett avsnitt :)

Svar: Ja är man inte mörkrädd innan man sett ett avsnitt så blir man det efteråt. Hahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej