Grattis till fredag!!

0kommentarer

å inte vilken fredag som helst, utan världens bästa!
 
Igår kväll när jag var ut på fejjan så såg jag att min kompis mamma hade gillat en bild på en manlig rumpa. Jag som då är en tjej som mer än gärna fastnar för shyssta manliga rumpor, mailar så klart min kompis och frågar vem är ägaren av denna bakdel? Brer dessutom på om att jag hoppas han är singel, några år yngre än mig, supertrevlig och gillar äldre damer som mig. Lägger dessutom till att " Me like a lot"
 
Får till slut ett svar..............det var min kompis storebror!!! Hahahaha, jag dör, har väl känt dem i minst 15år och det känns banne mig inte ok!!! Ta ut mig i skogen å skjut mig!!!
 
Tittar på bilden en sista gång och ser att det är en häst med på bilden. Den missade jag första gången men jag antar att min kompis mamma gillade bilden för hästen och inte sin sons rumpa. :-)
 
Jag förblir nog singel några år till tror jag,

Kommentera

Publiceras ej