Gamla invanda BH problem. :-)

0kommentarer

Ullis kom hem till mig innan vi åkte till gympan, så vi hann snacka lite innan. Jag sprang omkring i linne och letade efter en t-shirt att "gömma" mig i, så som jag alltid gjort. Ullis säger att hon bara har linne på sig och att jag åsså ska ha det för det är så himla varmt i gympasalen. Okej, jag törs tänker jag. :-)
Därefter byter vi snabbt samtalsämne........vi snackar mina tuttar, som har blivit så himla små. Jag visar och Ullis håller med om att för första gången har vi snart lika stora bröst. Hahaha.
Det som är lite kul är att när jag ska visa mina små bröst, så börjar Ullis asgarva och ifrågasätta varför jag ha två BH:ar på mig. Mitt svar är att det har jag ju alltid haft, vilket hon vet om, då vi känt varandra i 100år. Men tidigare hade jag kupa J och nu har jag två små skinnpåsar. Hahaha. Så jag inser snabbt att mitt invanda gamla beteende att alltid ha två stycken BH:n på mig när jag tränar fortfarande hänger kvar. Det är ju helt galet egentligen. Vilket rikspucko jag är ibland. :-)
From i morgon kommer jag bara använda en sport BH när jag tränar. Hahaha
 
 
Hur som helst så var vi och systrami på ett för mig nytt pass. Medan de andra tränade förra veckan när jag var i Norge. Det är alltid jättesvårt att hänga med när det är ny fröken och nya steg men jösses, det här tog nog priset. Men jag ska banne mig sätta det här innan terminen är slut. :-). Att hon dessutom är en hurtbulle som ler genom hela träningspasset gör att jag får ännu mer energi att klara det.
 
Jag tror att det är asbra att ha tre olika fröknar varje vecka. De gör helt olika, vilket borde innebära att mina muskler får maximal träning. Jag känner mig sviiiiin-nöjd med mitt val av träning.
 

Tror han skulle behöva följa med mig till Dingis, han ser lite ledsen ut. :)

Kommentera

Publiceras ej