Då har jag varit ett dygn på Annes möhippa som spenderades så här......

1kommentarer


Pappa skjutsade mig till Sala där jag mötte upp ett gäng glada bruttor som jag aldrig träffat tidigare. Var nervös, då jag inte visste alls hur de skulle vara men det var supertrevliga allihop.
 
Vi begav oss hem till Anne, som blev förvånad av att se oss i hennes kök. Hon såg lagom skeptisk ut. Hahaha
 
Vi åt jättegod champagnefrukost innan Anne skulle hoppa in i duschen och packa en övernattningsväska. Därefter gick vi till Sala järnvägsstation, för där väntade bussen som tog oss mot Stockholm å en kryssning med Birka. Döm dock om vår förvåning när vi efter 10 minuters bussfärd stannar till i Heby för 45 minuters paus. Hahaha. Men vi var inte sena att haka på, det fick helt enkelt bli ett par flaskor champagne ute regnet i Heby.
Rina, Anne, Susanne, Linda, Johanna och Lena.
 
Jag har druckit champagne på många ställen, allt från Las Vegas till min gata i stan men det mest "billiga" stället jag någonsin druckit på är i regnet, ute i kylan, under ett tak, på parkering i Heby. Hahaha. Men det är sällskapet som räknas och det var trevligt.
 
När vi kom fram till Stockholm gick vi å tog en vätskepaus på den lilla båten brevid "vår" stora.
 
Anne fick mycket uppmärksamhet precis vart vi än gick. Men de som ville ha hennes diadem och var fram och pillade på snopparna var framförallt kvinnor. Superroligt.
 
 
 
Innan middag var det dags för en hyttstänkare eller rättare sagt minst ett par....
 
Anne, Johanna, Rina och Lena.
Lena och Linda
 
Vi åt smörgåsbord, maaaaasssssa god mat!!! Mmmmmmm!!! Anne fick dessutom en specialnubbe. :-)
 
 
Sen blev det dags för party hela kvällen och natten låååånnnng. Hur roligt som helst.
 
Dessutom kom det fram en snygg kille å gav mig en komplimang på ett sätt som kändes helt ärligt och utan någon som helst baktanke. Det gjorde mig jätteglad, det kommer jag leva och minnas jättejättejättelänge!
 
I morse gick vi upp och åt frulle men vi gick å la oss igen, då vi bara sovit 4 timmar. Börjar bli för gammal för att parta och sova för lite, hahaha. Tror vi alla var lite sega, så här dagen efter.
 
Då jag alltid måste tänka på min kost å det alltid är lite trickigt när jag är ute å reser så kände jag i dag att jag behövde få i mig kolhydrater. Så jag kilar fram till baren och beställer en lättöl, bartentern försvinner sjukt länge å när han väl kom tillbaka, är han lite lätt andfådd, det visade sig att han sprungit å hämtat den på Caféet, då det inte finns några i baren. Men andra ord var jag nog den enda som drack lättöl, hahaha och säkerligen den enda på båten som gjorde det pga att få i mig kolhydrater. :-)
 
45 minuters pausen i Heby idag, var inte lika rolig.........för nu ville jag bara hem.
 
Tackar och bockar dessa två pinglor för en förträffligt anordnad möhippa, då de ligger bakom all planering.

1 kommentarer

Rina

01 Oct 2012 18:55

Ja det är så fina tjejer som har fixat allt det här! bara dom inte behöver käka gröt resten av månaden! Hahahahah kram till er alla som vad med på resan! Rina

Svar: Ja, tänk att man alltid är kung i baren förutom dagen efter. Hahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej