Min mysiga fredag kväll.

1kommentarer

Efter jobbet hämtade jag upp min fina vän Renée å sen vi åkte hem till mig.
 
 
Hon är full av energi, omtanke och visdom. Som vanligt var det massor som skulle avhandlas, vi hade så mycket grejer att gå igenom, så Renée hade tom skrivit en lista. Hahaha
 
Allt från jobb, karlar, kläder och mycket mycket mer, allt går i en rasande fart medans vi pimpar vin.
 
Dessutom fick jag jättefina presenter av henne, röd hårfärg, min favvoparfym, grejs att ha i håret så det blir rufsigt, tre bra filmer, en sparbössa som jag alltid ska ha på bordet när jag får vänner på besök och sist men inte minst hemlagade köttbullar!!!! Jag kan inte laga köttbullar, så jag får bara äta det en gång per år å det är på julafton, när Adde eller Johnny lagar det. Dock har Renée lovat lära mig göra köttbullar nästnästa vecka!!
 
 
Men nu ska den här tanten ta å hoppa i bingen för i morgon är det full fart från morgon till natten. :-)
 

1 kommentarer

Jannica

05 Oct 2012 23:37

Nästa gång SKA ( vill) jag vara med oxå. Jag är en jävel på köttbullar❤💞

Svar: Det låter som en bra idé, med tanke på hur kass jag är!! <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej