Dagens träning å psyk-Gunilla

0kommentarer

Nu har jag varit på träning och det har gått jättebra med foten, så jag är skitglad. Men jag skulle tro att gympafröken som håller i tisdagens träning håller på å tränar till nåt riktigt stort för hon har då dragit upp tempot utav bara helskotta. Men det är bara bra, så jag har nåt att sträva emot. :-)
 
Min vänstra axel är fortfarande knäpp, så jag håller på med mina fjantiga 2kg hantlar medans gympafröken hade med sig egna som är dubbelt så tunga, häromdagen. Hm, jag ska nog ha som mål nästa termin att kunna starta med 3kg och sen avsluta terminen med 4kg.
 
Syster Yster hade med sig mina kantareller som var rensade och förvälda, som jag fortfarande inte riktigt vet vad det betyder. Tack Ullis för svampen och tack Lisa för fixandet av dem, nu ligger de i frysen tills jag kommer på vad jag ska hitta på för spännande med dem.
 
Har precis ätit middag och nu sitter jag å kollar på Hollywood fruar. Gunilla är som vanligt heeeelt ute och cyklar, vilken oerhört märklig människa, hon slutar aldrig förvåna mig. Jag ogillade Anna Anka med hon är ju jämförelse med Gunilla lika vek som brudarna i Miss World. Medans Gunilla lätt skulle platsa på ett mentalsjukhus på en låst avdelning.
 

Kommentera

Publiceras ej