Agerat sjuktransport åt Crille.

1kommentarer

Nu har jag varit å hämtat Crille på avd 8, kommer själv ihåg hur svårt det var att ta mig i och ur en bil efter operationen. Så jag lånade pappas jeep. :-)
 
När jag kom in på Crilles rum, så höll de på att lägga om hans operationssår, fy sjutton. Jag som är så klen, fick titta bort. Inge vidare stöd där inte. :-(
 
 
I korridoren sprang jag på tjejen som hjälpte mig så mycket när jag låg inne med att äta, smärtan å komma upp å gå, så nu fick jag tillfälle och tacka henne för all hjälp. 
 
Sen var de dags för de opererade, Crille +1st till att få träffa dietisten och sjukgymnasten innan Crille fick lämna avdelningen. Å jag fick vara med på mötet. Det var intressan att få höra vad de sa, för jag kommer inte ihåg en smack, då jag var så väck av all smärtstillande medicin som jag fick. Dietisten kände dock igen mig å det var roligt. Kvinnan som också opererades igår sa att hon tyckte att jag var en riktig inspirationskälla för henne och det var jättekul att få höra. 
 
På vägen hem så stannade vi å handlade lite osockrad nyponsoppa, laktosfri mjölk, ägg och räkor innan jag släppte av honom hemma hos sig. 
 
 
 
Måste få säga att han ser riktigt pigg ut men så är han en envis finne åsså. :-)
 
 
 
 

1 kommentarer

Crille

18 Oct 2012 13:50

Tack för skjutsen!
<3 <3

Svar: Det var så lite så. <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej