Ca 7 månader sen operation

2kommentarer

Måndag och kallt så in åt helv**te. Burr!

Hade min första träff med min psykolog idag, det tog två timmar och jag fick ett par hemuppgifter som jag ska ha klarat av innan augusti. Motionera 45minuter varje dag, läsa en speciell bok som han rekommenderade och sova mera. Hm, inget av det känns särskilt lockade men jag antar att jag måste göra som han säger, det är väl hela poängen med att gå i terapi. :-)

Nu är det ganska så exakt 7 månader sen jag operades.

Det har försvunnit
-34 cm i midjan
-28 cm över byst
-30 cm över rumpan

Sen flyt har jag tappat 30kg samt att jag hade tappat 15kg innan, så en totalt viktminskning på ca 45kg.
Jag har några kg kvar till ett BMI på 25 och det vore askul att nå dit innan min 1-årsdag. Jag är mer hälsosam än någonsin med min kost och motion men skallen har inte hängt med, så det blir toppen att få gå och snacka med en terapeut.

  

 

Nu har jag precis gjort i ordning världens bästa spotifylista, så det är bara att gå ner å flåsa med CT 1 timme. Behöver jag tala om att Loreeeen och Euphoria är med på listan. :-)

2 kommentarer

Daniel

30 May 2012 12:22

Den där prickiga klänningen är ju fantastisk. :)

Nettan

30 May 2012 13:05

Tusen tack, Daniel.

Just den där hade jag fått låna av en snäll kompis. Trivdes så himla bra i den, så nu har jag köpt två egna klänningar. :-)

Kommentera

Publiceras ej