Söndag och måndagens upplevelser.

0kommentarer

Söndagen innehöll bland annat att Freddan flyttade ifrån min övervåning, satte sig på flyget och flyttade hem till Josefin och Samuel i Norge. Det ska bli spännande och se vilken framtid han skapar därborta. :-). Lycka till!

Annars så var det bara vanligt fix här hemma, borra upp en tavla som jag har i köket, där jag kan skriva veckans matsedel och veckans träning, så jag inte försöker "fuska". Känner mig själv allt för väl, hahaha.

Var ut å gick 5:an med Ullis och Cecilia i det underbara vädret. Självklart fanns det för tid för lite lek åsså.

   

  

Dagens bästa bilder, (Här ska man hoppa jämfota upp på stubben.)

  
Stubben känns oerhört hög :-(                                               Med rätt målfokusering......


    Taadaaa! Lyckan är oändlig!!!

Igår däremot så var det full fart precis hela dagen. Revisorn ringde på fm och ville ha kompletterande uppgifter, suck. Det kommer ta aslång tid att fixa det. :-(

Jag har förresten gjort i ordning en receptpärm med bara massa nyttig mat och den ska jag plöja igenom. Igår var det dags för rätt nr 3. Den var faktiskt himla god.

 Kyckling och sallad, mums!

För övrigt så stog jag 1 mil på CT, gjorde 120 situps och stog i plankan samt så fixade jag i ordning uppe i Freddans fd våning. Så nu är det städat och fint däruppe. Blev klar med allt vid 23-tiden.

Kommentera

Publiceras ej