Diverse

3kommentarer

Har missat att blogga i ett par dagar, sorry. Det har varit så himla mycket här ett par dagarna.

Vi jobbade över i tisdags och skulle börja mötet med att grilla. Grilla med en engångsgrill. Mange även kallad "Mac Gyuver"  läste lusen av mig å Tobbe som ville läsa instruktionerna. Hm, så vi lät Mange fixa med grillen å köttet. Det slutade med att vi fick lägga in allt i kylen till dagen därpå och åka iväg och köpa middag i stället. Hahaha. Oavsett så var alla sams iallafall. :-)



På kvällen så kollade jag på Outsiders och det handlade om tre kvinnor i 60-årsåldern som åker till Gambia för sex och kärlek med betydligt unga män. De vill gifta sig med män som är ca 35 år yngre. Själv så känner jag samma äckel inför detta som när äldre män åker till Thailand och gifter sig med unga fattiga flickor. Usch, de borde skämmas!

Frederic flyttar som bekant till Josefin och Samuel i Norge på söndag. Det innebär att hans boendeyta hemma hos mig ska tömmas och städas. Freddan är väldigt mycket men snabb är han då rakt inte. Hahaha. Så nu har jag fått börja tjata, speciellt om soffan från helvetet, det ska ner i ett förråd i källaren och den väger ett ton!!!

  
Freddan knäckt             Det går bra nu. :-)           Tobbe fick lov att hjälpa till.

Jag har tappat så oerhört mycket muskler sen operationen, så jag orkade inte med soffan hela vägen. Som tur var fanns Tobbe till hands. Men nu är den på plats iallafall.

3 kommentarer

Bine

18 May 2012 20:47

Är det den soffan han fått av Andreaz?

Nettan

19 May 2012 00:46

Ja, precis, den är sjukt tung.

Bine

22 May 2012 22:18

haha, jag vet, sjukt stor å otymplig! :P

Kommentera

Publiceras ej