Sommar, sommar, sommar..........tralla tralla la

0kommentarer

Vaknade tidigt och gick min promenad........jag kommer klara 60.000 steg utan några som helst problem! Sweet!

Idag har det varit fantastiskt väder och jag varit en hel del utomhus, trädgårdarbete är bra motion för hela kroppen och knoppen. Upptäckte härliga bevis i mina rabatter på att sommaren äntligen kommit. :-) 

 

Men det säkraste beviset av dem alla är min soldyrkande hund, Laban som hittat sitt favorit solplats.

 Laban ligger å njuter på sin älskade trapp, där har han full koll på allt spännande som händer på gatan. <3

Placerade mig i en solstol under eftermiddagen och bara njöt av värmen, solen, fåglarnas kvittrande å där somnade jag så klart. Vaknade av att grannen körde igång sin gräsklippare men även det känns underbart för nu vet jag att sommaren är här. Me like!

Snart så är det dags för mitt sista gympapass för den här terminen. Jag är lite nervös över hur det ska gå med min träning from nästa vecka. Fysisk aktivitet är inte en naturlig del av min vardag, det är fortfarande en kamp att gå iväg å träna. Hos många andra infinner sig träning naturligt men det gör det inte hos mig. Så nu gäller det att jag är hård mot mig själv å inte hamnar i tv-soffan. Men nu ska det bli gott med lite gröt innan träningen.

Hoppas ni alla haft en skön söndag.

Kommentera

Publiceras ej