Monday

2kommentarer

Som sagt så klarade jag mina antal steg som jag skulle prestera över helgen!!! På nåt konstigt sätt tycker jag att kost och motion är svårast på just helgerna. Slarvar och äter alldeles för lite å då särskilt om jag är ensam hemma, då äter jag ett stekt ägg eller dyligt. Hm inte bra, ska börja prioritera mig själv mer även när det gäller mat.

Idag har jag haft ett för mig oerhört viktigt samtal med en nära vän. Ibland behöver man lyfta upp saker och ting innan det äter upp en inifrån, ångest kan vara en riktigt otäck ovän. Var rädd att jag skulle såra min kompis när jag berätta hur jag kände men som vanligt när det gäller riktigt nära vänner, som känner en utan och innan, så visste den här personen redan hur jag tyckte och tänkte. Hahahaha, så här har jag gått å mått dåligt över att det här samtalet skulle resultera i en förtroendefråga åsså visste min vän redan allt. Hm, jag är visst dålig på att dölja mina känslor på gott och ont.
Är jättejättejätteglad att jag fick din förståelse idag. Tusen tack! Stor kraaaaaam!

Igår var som sagt sista tantgympan och jag har varit lite nojjig över hur min träning ska fortlöpa. Är glad att pedometertävlingen är igång. Ska göra 15.000 steg idag och 15.000 i morgon, sen går vi över till 20.000 steg per dag i en vecka. Men idag efter jobbet så fick jag äntligen "tillåtelse" att åka å handla hantlar. Wieeeee!



Har ju en viss tendes att bli lite halvmanisk på de grejer jag gör. Det mesta jag tar mig för gör jag väldigt mycket av och det gäller allt från dricka oerhörda mängder Pepsi Max till att jag skrattar väldigt mycket och väldigt högt. Det innebär dessvärre också att när jag nu väl har börjat träna så kan även det bli för mycket. Ska få hjälp att lägga upp ett träningschema, så jag vet exakt vad och hur mycket jag ska träna. Det kommer bli asbra.

Har varit och veckohandlat på ICA Maxi kan meddela att det ger ca 4.000 steg. :-)

Men nu ska jag ställa mig på CT och flåsa och självklart även testa mina nya hantlar!

2 kommentarer

Kathrin

07 May 2012 22:34

Heja, heja :)

Nettan

09 May 2012 09:29

Tack för hejarropen, Kathrin. :-)

Kommentera

Publiceras ej