Lördag....

0kommentarer

Gick upp tidigt och åt min jädrans gröt, sen var jag så himla lat, så jag gick tillbaka och la mig å sov ett par timmar till, det var asskönt!

Vaknade med ett ryck och kom på att jag måste fixa 20.000 steg även idag. Upp å hoppa, fram med dammtrasan, dammsugaren och annat jox man använder till städning. Några timmar senare så har jag fått ihop larviga, fjuttiga 2500 steg. Wtf! Jaja, har ett rent hem iallafall. :-)

På em åkte jag å hälsade på en nära vän som ligger på sjukhuset, hon var jättesvag idag och jag sänder massa styrkekramar och pussar!!!!!!!

Sen åkte min kompis Peter och jag till Erikslunds Shoppingcenter och shoppade loss lite. Lämnade bla tillbaka ett par skor som var för stora och hittade så klart ett par nya. :-)



Dessutom så köpte jag mig ett par jeans för första gången sen operationen. Det var lite kul att jämföra de med ett par av mina gamla jeans. Behöver dessa påminnelser för min hjärna hänger verkligen inte med.

 

Nu ska jag åka å hämta bästa Cecilia, vi ska parta loss i kväll.

Kommentera

Publiceras ej