Lördag kväll

0kommentarer

Crille kom tidigare än alla andra å fick därmed vara med å bestämma vilken klänning jag skulle ha på mig. Han valde en av de klänningar som jag fått låna av Renée och den trivdes jag asbra i, så det blir att inhandla en till min egna garderob. :-)



Vi grillade en massa god mat som Cecilia hade förberett och så hade Cia gjort en rabarberpaj, en nyttig sådan, så den bara måste jag få receptet på. :-)
Så med andra ord behövde jag inte göra ett skit, skönt med såna kvällar åsså.

 
Erik och Cecilia                                   Cia och jag.

Det blev för kallt att sitta ute i trädgården å äta, så vi satte oss på uteplatsen.



Sen blev det så klart för kallt även för det, så då blev det köket å då kom även Anne-lie på en spontanbesök, supertrevligt.

 
Anne-lie och Cia                                            Erik, Crille och Cecilia

Vi tog en bulle ner på byn så klart men det hade varit fotboll på tv:n å det var massa konstigt folk ute, kvällen kom aldrig igång på nåt vis. Men vi hade trevligt och jag var hemma vid halv tre.

  
Jag å Crille i taxin. Haha                  Cia, Cecilia å Erik                            Jag å Cecilia


Kvällens bästa bild




Kommentera

Publiceras ej