Lördag förmiddag.

0kommentarer

Tänk vad mycket man hinner med när man går upp tidigt.

Vaknade vid 9-tiden och ställde mig på CT och flåsade 1 mil, gjorde 120 situps och en massa övningar med hantlarna. Idag la jag även till mitt hatobjekt........den berömda plankan. Hm. orkade längre än jag trodde och ännu bättre ska det bli. :-)

En fd jobbarkompis Sara, hennes bästis har gjort en GBP-operation och ligger ett par månader före mig. Jag har fått massa inspiration från henne och hon har blivit jättesmal och fin. Stort grattis Nathalie! I kväll ska hon på party och behövde en klänning, så jag hängde upp ett gäng klänningar som är alldeles precis för mig eller de som är för små, då hon är mycket mindre än mig.



Och självklart hittade hon någon som passade. :-). Hon kommer bli skitsnygg på festen!



Nu ska jag ut å lägga mig i solstolen och slappa innan kvällens gäster dyker upp.

Kommentera

Publiceras ej