Härliga söndag med sommarvärme!

0kommentarer

Helt underbart att vakna tidigt och höra fågelkvitter och se solen stråla in bakom rullgardinen.
Ut i trädgården och fram med solsäng och trädgårdsduschen, för här ska det solas! :-)

Idag kom bästa brorsdotter Bea till Vässan, hon pluggar på Chalmers å är med andra ord den mest intelligenta i vår familj. Självklart måste vi träffas, så familjen tajjkon hade fikatime nere i Vasaparken, supermysigt.
Dock fattades stora delar av familjen, Josefin, Samuel och Freddan är i Norge och Adde och Sarah hade förhinder. Men vi som sågs att det jätteskönt i solen. Pappa/morfar/farfar sitter som vanligt i skuggen och som vanligt kommer han vara brunas av oss. :-)

 Lisa, Johnny, Jonte, Sara, Pappa och Bea.

 Jonte, Sara och pappa.

 Lisa å Johnny

 Jag å Bea. <3

Kom hem igen vid 16-tiden å då hade grabbarna här hemma satt igång grillen, så då blev det till å äta igen. :-) Mmm, det var jättegott.

 Grillmästarna Tobbe å Gabbe.

Peter kom på sin fina båge som jag är så fruktansvärt avis på.........jag vill ju åsså ha! Hade tänkt ta motorcykelkörkort och sen köpa en båge men har insett att en tuttoperation lär kosta lika mycket och då prioriterar jag hånkerna som jag ska leva med varje dag hela året om än en båge som bara kan användas på sommaren. :-)

 Wrooom wrooom. :-)


Vi åkte gemensamt å firade Peters mamma med blommor på morsdag. Hon är min extramamma åsså.  

 Härliga, fantastiska Birgitta!


Sen gick vi en liten promenad innan det var dags för Peter att vända hemåt mot Järlåsa skogarna och för mig att ställa mig på CT, göra 120 situps och jobba med mina hantar. Ska bli riktigt skönt faktiskt!

Kommentera

Publiceras ej