1 maj

0kommentarer

Vaknade relativt tidigt å tvingade mig till 1mil på CT, det har nog aldrig varit jobbigare men as-skönt när det var klart.

Fantastiskt vackert väder har det varit idag, det känns i själ och hjärta att sommaren med allt vad det innebär är på väg.......det är alldeles, alldeles underbart!

Tobbe och jag hade bestämt sen tidigare att vi skulle jobba idag, så vi satte igång vid 11-tiden. Fick en del undanröjt, bra att gå igenom saker å ting mer noggrant ibland. Vi fortsatte vårat meeting på Björnön när vi gick 5km, sen åkte vi å handlade ingredienser till att grilla. Massa kött, sås och en härlig sallad. Mmmmm, det var kalasgott.
Vi hade premiär å åt ute på altanen, det var varmt å skönt å påminde mig om att den måste städas! Usch, astrist!

Premiär på gräsklippning blev det också idag, pappa tog ett varv med gräsklipparen. :-)

Nu har jag varit iväg på tantgympan, det är sista veckan det är igång, känner mig lite nervös över hur det ska gå med min träning efter det. Men jag får stålsätta mig och göra målmedvetna val, varje dag och timme, med andra ord, alltid! :-)

Kommentera

Publiceras ej