Grattis till fredag

0kommentarer

Gårdagen var efterlängtad. Har haft en tuff vecka mentalt och hade bestämt sen tidigare att jag skulle träffa Cecilia å parta rejält.

Vaknade på morgon till ett fantastiskt väder, fåglarna kvittrade när jag åkte iväg till jobbet. Kände direkt att mitt förråd på energi fylldes på.
Lunchade på Jonnys och upptäcker att det helt plötsligt väller in en massa brandmän. OMG, jag vill åsså ha en sån hemma.......går de att beställa en sån karl nånstans. :-)
Fick tipset av en tjejkompis att de brukar simma på samma tid som hon är med sin dotter på simträning. Hm, antingen måste jag fixa en unge som ska gå på simskola eller så får jag ändra min träning. Men problemet är att jag inte är helt happy över att behöva visa mig i badkläder. Jaja, jag får nog helt enkelt bara smyg-glo och fortsätta drömma om brandmännen.

Har handlat lite grejer inför Dubairesan, typ solskydd och sånt. Dagarna går så fort så jag måste beta av allt sånt.

Kommentera

Publiceras ej