Första gången i spåret.....

2kommentarer

Vaknade redan vid 8-tiden å gick upp å åt frulle. Sms:ade Cecilia för att höra om vi skulle ut å springa på Björnön. Hahaha, vette 17 vad som börjar hända med mig. Trodde aldrig att jag skulle fråga henne nåt sånt någonsin!!!! Men men jag åkte å hämtade henne och sen bar det iväg mot Björnön å 5km spåret.




Hon håller på å tränar inför nåt lopp som hon ska springa så jag hakade bara på henne. Shit vad jobbigt det var! Tack å lov så visste hon vart alla backar var, så dem skipppade faktiskt jag. Tyvärr så fick jag återigen ont i mina ljumskar. Förra gången jag sprang långt var på Oslos flygplats i högklackade men tydligen så får jag det även i bra träningsskor. Vet nån varför jag får ont där???

Skjutsade hem Cecilia å åkte hem, gjorde 250 situps, 100 rygglyft och 7 armhävningar. Så nu är jag helt slut i kroppen.

Blir ett varmt bad nu.

2 kommentarer

Freddan

17 Mar 2012 14:42

Härligt moster!! Kul att du har kommit igång ordentligt med träningen :) keep up the good work :D

Nettan

18 Mar 2012 15:55

Tackis Freddan. Snart åker vi ju till Turkland, så det är bara att fortsätta kämpa! :-)



Kramiz

Kommentera

Publiceras ej