Nykter hela februari

0kommentarer

Precis hemkommen från tantgympan i Dingis. Ullis kom å hämtade mig idag innan vi åkte ut till Lisa. Ullis behöver verkligen glasögon, shit vad dåligt hon ser i mörker. Missade vägar, körde upp på vägkanter, hahaha. Jag brukar aldrig vara rädd när jag åker med nån annan men idag var jag det. :-)

Har ett par tävlingar igång just nu och idag har ytterligare en kommit till.

Tävlingar som är på gång är:
Vem är brunast? Tävling med Tobbe men jag tror han gett upp nu, det betyder att jag vunnit. Wieee!
Tävling mellan Cecilia och mig, som pågått några år, dock är den inte offentlig, så därför kan jag inte berätta om den. Men i år hoppas jag kunna vinna iallafall men enligt Aftonbladets årshoroskop vinner hon. Morr!!
Hela familjen - Vem går ner mest i vikt?

Ny tävling:
Tobbe har börjat hetsa om nyktert fram tills vi åker till Dubai. Vi skulle nämligen köra det innan vi åkte till Las Vegas 2011 men jag backade ur och så körde han det själv i stället. Det har jag fått äta upp många gånger. Men tanke på helgens aktiviteter så kände jag när jag vaknade upp idag att jag ska banne mig vara nykter hela februari. Berättade det för Lisa och Ullis och de hånskrattade och trodde inte ens att jag skulle kunna vara utan party en endaste helg. Så nu är det taget, nu ska jag visa de rackarna att allt går bara man vill! :-)



Men framförallt så ska det blir spännande å se vad det gör för skillnad på min vikt. Dessutom så börjar Melodifestivalen nu, så krogen får snällt vänta några veckor.

Kommentera

Publiceras ej