Susannas magiska blandningar

0kommentarer

Efter matchen åkte Susanna och jag till ICA Maxi på Erikslund. Susanna ska hjälpa mig bla med min kost. Maten jag ätit börjar jag tröttna på och jag behöver ny inspiration.

Dock köper hon så himla kostiga saker, grejer som jag aldrig hört talas om. Hahaha

Vi åkte hem till mig och hon blandade i ordning en massa olika småflaskor och burkar.

 Dessa innehåll kan jag hälla på keso, kesella eller gröt. Innehåller massa nyttiga och bra saker!

 Detta ska jag göra gröt på.

Har lite problem med att hitta på en bra frukost, då jag äter min Levaxin för min struma på morgonen. I samband med det så får jag inte äta nåt kalcium för då slås Levaxinet ut, så därför har gröt varit uteslutet. Men det hade så klart Susanna en lösning på. :-)

 En mjölk som inte innehåller någe kalcium.

Jag återkommer med hur allt smakar.

Kommentera

Publiceras ej