Ny bikini!!!

0kommentarer

Idag har jag varit å shoppat en ny bikini för nu är det bara några veckor kvar till Dubai!!! Testade min förra bikini som jag hade i somras, då jag redan hade gått ner 15kg. Men den kan jag glömma att ha på mig numera. Den är alldeles för stor. Sweeeet....me like!!!

Idag köpte jag en bikini i storlek 42 på trosan och 75G på överdelen, tjohoo!

Den svarta trosan är min gamla bikini och den nya har jag lagt ovanpå. :-)

 

Funderar på att beställa lite Modifast för att ha som mellanmål, det är ju plättlätt när man har de tillgängliga. Vill ju gå ner 4kg till Dubai å då är det superviktigt att jag äter alla mina 7 mål om dagen. Fuskar jag, så går jag inte ner. :-(

Mitt favvogodis innan operationen var choklad. Å idag köpte jag ett par Nutrilett bars men jag har svårt för att äta choklad efter operationen och puckad som jag är köpte jag så klart en bars med just.........choklad. Hahaha. Som sagt, hjärnan fixas inte samtidigt som de opererar magsäcken. Så jag kunde inte äta den choklad bars med karamell utan gav bort den till en kollega i stället.

Idag blir det inte heller någon träning. Dock är jag mycket bättre men jag hoppar än då, så jag vet att jag är helt 100 till på söndag.

Kommentera

Publiceras ej