Lill-lördag

0kommentarer

Har varit full fart på jobbet idag.

 - Fått massa tips inför Dubairesan av resebyrån, så det känns jättebra inför trippen nästa vecka. Har varit lite orolig.

 - Lämnat in bokföringen, puh.

 - Lunchat med Jonny, lika trevligt som alltid.

 - Fått P-bot.......tack för det Tobbe. :-)

Har även varit ut och tänt ljus hos Mauri, Josefin sms:ade från Norge att hon ville att jag skulle åka ut och tända ett ljud från henne och sen passade jag på att gå till min mamma och tände ett hos henne också. Känns skönt att göra det även om man alltid har med sig dem i sina tankar och hjärta.

Åkte hem efter jobbet och åt gröten som Susanna gjort i ordning till mig för jag ska strax iväg och träna. Middag får jag äta när jag kommer hem igen, det blir spaghetti och köttfärssås som Freddan lagat.

Kommentera

Publiceras ej