Attans jag hade ett hål!

0kommentarer

Usch......tandläkarbesöket gick sådär. Träffade en tandhygenist och hon gick igenom varenda liten tand i truten på mig. Det visade sig att jag har ett hål!! Jävla skit!!!

Slutade att snusa inför operationen i oktober förra året och vet att snus är bra mot karies. Undra om jag ska börja igen?!'?!

Ska tillbaka nästa måndag och borra. Ska vara där en halvtimme innan, så puls och andning kommer ner i normal nivå samt att jag ska få en lugnande tablett, så de överhuvudtaget ska kunna arbeta i min mun. Jag vet, jag är en klenis. :-( Sen får jag barnsalva mot bedövningssprutan och sen är det bara att gråta mig igenom hela processen. Kommer vara helt slut efter det besöket.

 Världens mest hatade stol, föredrar faktiskt gynstolen före denna!

 Världens mest hatade verktyg!

Kommentera

Publiceras ej