Ont, det gör ont men det går......lyssnar på Lena Ph.

0kommentarer

Sämsta dagen på länge, iallafall förmiddagen. Var på kvinnokliniken och bytte min hormonspiral och som vanligt går det åt pipan. Som mest var det 5 pers i rummet då barnmorskan inte lyckades få spiralen att fastna och självklart kommer det in en manlig läkare, Dr Nils. Jag vill inte ha manlig!! När han dessutom säger att han förstår att det gör ont är min enda tanke..........hur  f * n vet han det?!?!
 
Svimmande så klart och fick ligga i ett vilorum och fick smärtstillande, diklofenak och alvedon. Supergullig barnmorska men satan i gatan vad ont det gör när inte allt går som det ska.
 
Ja, ja nu är det gjort och nu hoppas jag att nästa gång som jag är där, så har jag hamnat i klimakteriet, så jag slipper det här. :-)
 
Fick förresten lära mig nåt nytt idag. Att vi som är GBP-opade får inte äta p-piller, då allt vi äter går så snabbt igenom oss, så hinner kroppen inte ta upp ett p-piller.
 
 
 
Mest hatade stolen, av dem alla!!! Osexig som få!!!
 

Kommentera

Publiceras ej