Jossan och Samuel åker hem. :-(

5kommentarer

Klev upp tidigt och väckte Josefin och Samuel. Idag var dagen som jag inte sett fram emot, kidsen åker tillbaka till Norge igen. :-(
Det konstiga är att det gör mer ont nu när jag fått träffa dem än vad det gjorde på slutet när de var i Norge. Konstigt det där. Samuels mamma Lena kom och hämtade dem halv tio och skjutsade dem till Arlanda. Ville aldrig släppa Josefin och jag fick massvis med kramar och pussar. Kan ärligt erkänna att en och en annan tår trillade ner för min kind. Det har varit underbart att få ha dem här! Är så tacksam för det och är glad för att de trivs så bra i Norge. Jag ska banne mig åka dit å våldgästa dem någon helg. :-)

Har en viss tendens att se till att ha massvis att göra när jag tycker nåt är jobbigt. Jag är alltså inte en människa som sitter och tänker en massa och ältar. Så iväg till jobbet och där började jag packa ihop datorer och annat för på måndag ska vi flytta in till nya lokalen.

Sen hörde söta Susanna av sig, hon var också ledsen idag för familj hade också åkt hem till sig idag. Så jag sprang iväg till henne en snabbis, så fick vi sörja ihop. Nu ska vi iallafall boka in nåt kul på ett dagspa och bara umgås och dricka champagne. Så då har vi båda nåt kul att se fram emot. :-)

Jag och Tobbe åkte ut med kartonger till Hässlö och sen släppte han av mig på Bischop vid 16-tiden. Där var Emma och Renée redan och Anneli hakade på efter en stund. Det nalkades ett par tjejtimmar med lite shopping och tillhörande vätskestopp. Det blev bara två affärer, vätskepauserna blev helt enkelt längre och längre. Hahaha. Självklart hittade jag två assnygga väskor. Jag som då inte har några sen förr, hahaha.
Vi avslutade kvällen på Circus och jag var hemma vid halv tio.

 Renée och Anneli lite tuffare brudar än oss andra, de dricker tequila.

 Jag och Emma har nog aldrig sett så städade ut, Hahaha.

Väl hemma, så solade jag och badade. Blev en bra avslutning på en riktigt jobbig morgon. Tusen tack för det tjejer!

5 kommentarer

AnneLie

31 Dec 2011 14:06

Tack för i går tjejen, vi gör om det snart igen. Kram

Nettan

01 Jan 2012 18:26

Yes, det tycker jag verkligen Annelie.



Kramiz

Vässans Finest

03 Jan 2012 12:05

Tack själv Nettan! Får vi göra om snart :)

Renée Erberth

03 Jan 2012 15:49

Dedt var suuuuuperkul! MER SÅNT!

Kramen

Nettan

03 Jan 2012 20:21

Emma och Renée - Jupps det tycker jag verkligen, är dessutom supernöjd med mina väskor.

Kommentera

Publiceras ej