Så det kan gå....

0kommentarer

Det finns en väldigt god delikatess i Norge, fenalår. Det är jättegott och självklart också väldigt dyrt.
 
 
När Josefin kom hem till jul så gav hon mig och sin morfar fenalår och spekeskinka i julklapp. Då hela familjen var hemma hos mig på jul, så fick jag fullt i min kyl och bar upp vår fina julklapp som vi fått av Jossan till min pappas kylskåp, så han å jag kunde mysa med det vid annat tillfälle.
 
Igår gick jag upp till min pappa, tänkte vi skulle dela på en öl och äta fenalår. Döm om min förvåning när han ätit upp precis ALLT själv!!! Jag blev 5år på stört och ifrågasätter hur han kan äta upp även min del?!?! Men han svar var, hur skulle jag kunna komma ihåg att det var till oss båda?? Jag är ju dement. Svårt att fortsätta vara arg då.
 
Men shit vad jag fortfarande är sur över att jag inte fick smaka en endaste bit av fenalåret. :-(

Kommentera

Publiceras ej