Philips dopdag

1kommentarer

Hade lovat kidsen (Bea å Eddie) att jag skulle använda badet först i morse och sen skulle jag väcka dem klockan halv tio så skulle de få badrummet för sig själva. Det slutade med att jag blev väckt kvart i tio. Hahaha
 
Det blev stress-VM här hemma för Lisa med familj skulle komma klockan tio. De kom hit för jag å syrran skulle ha våra norska folkdräkter på oss under dopet.
 
 
Det var ett jättefint dop och Philip skötte sig så klart exemplariskt! Prälle hade mycket humor å jag gillart!
 
 
Dopfikat var på Rocklunda i ett konferansrum och det bjöds på smörgåstårta, kakor, bullar, kladdkaka och massa annat. Det fanns korv med bröd till barnen å det fattade så klart inte jag å familjen så vi åt även det. Hahaha
 
Även Bea vill ha en komplett bunad från sitt norska arv, så när vi kom hem så fick hon prova min mammas bunad som min mor fick till sin konfirmation.
 
Det blev hem å byta om efter dopet för sen kommer la familia så vi ska spendera kvällen ihop. Alla utom Josefin har kommit hem inför dopet. Saknar henne så klart en dag som denna. <3
 

1 kommentarer

Sarah

26 Jan 2013 23:51

Tack för idag Nettan <3

Svar: Åh, tack själv. Vad fint ni hade ordnat med allt. Hoppas du hade jättejätteroligt med tjejerna igår. Kram
Nettan

Kommentera

Publiceras ej