Min sköna söndag

4kommentarer

Var på träning i går och Mari (Gympafröken) hade tränat med sina barn varje dag för att passet skulle sitta så bra som möjligt. Men helt uppenbart är jag inte lika klipsk som dem, för jag fattade iallafall inte åt vilket håll jag skulle  gå alla gånger. Hahaha. Kan tänka mig att det ser hysteriskt roligt ut när alla försöker utan att riktigt få till det.
 
Men som vanligt så är det superskönt efter ett härligt pass. Efter träningen så drack jag en proteindrink och sen åt jag middag.
 
Har fått låna en film av Ullis son Calle. Har sett den på trailer och väntat på att den ska komma ut. Calle och jag har samma smak gällande film. Den var bra. :-)
 

4 kommentarer

Crille

14 Jan 2013 15:25

Den finns på bok också, en trilogi till och med.

Svar: Jasså, gör det? Har du sett filmen eller läst böckerna?
Nettan

Crille

14 Jan 2013 22:53

Filmen har jag sett, den var ok tycker jag.
Har böckerna på kö i Storytel, ska gå på dem när jag är färdig med boken jag lyssnar på nu.
Trilogin:
1. Hungerspelen
2. Fatta eld
3. Revolt
Författarinna: Suzanne Collins

Svar: Tackar för infon! :-)
Nettan

Anna W

19 Jan 2013 19:42

Jag har läst alla 3 böckerna. Den första är bäst men de andra ä helt OK också och eftersom man vill veta hur det går för dem så kan man ju inte sluta läsa :-).
Säg till om du vill låna!

Kram
Anna W

Svar: Har du läst 50 nyanser också? I så fall, vilka tyckte du var bäst?
Kram Nettan
Nettan

Anna W

21 Jan 2013 22:07

Nej tyvärr inte, det är ett framtida projekt :-)

Svar: De är mycket intressant läsning Anna. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej