Min lunchdate

1kommentarer

Idag åt jag lunch med Rebecka, vi åt sushi som passar våra magar ypperligt. :-)
Som vanligt är en lunch alldeles för kort tid för att vi ska hinna gå igenom allt vi vill, så vi ska försöka träffas igen snart och då avsätta ett gäng med timmar i stället.
 
 
Jag har knappt gått på nån MELLANDAGSREA å tur är väl det för nu har butikerna verkligen sänkt priserna rejält. Sist jag var hos Josefin i Norge hittade jag ett par röda brallor (har varit på jakt efter det länge) men jag tyckte att de var för dyra. Samt att dragkedjan sitter på häcken. Tänk om jag blir jättekissnödig och inte får ner dragkedjan??
Men men idag när jag gick förbi VILA butiken såg jag att likadana byxor som jag provade i Norge såldes ut för 90kr, då är det himla svårt att bara gå förbi. Så nu är jag äntligen ägare av ett par röda braxor! :-)
 

1 kommentarer

Nathalie

06 Jan 2013 21:48

åhh dom är ju såå snygga! vart ligger vila butiken? måste dit och kolla om det finns kvar för det priset. säkert inte. men kan ju hoppas! velat haft dom så länge men jag är så snål så köper bara kläder som inte är så dyrt för då kan man ju köpa mer ;) haha. kram!

Svar: Butiken ligger i Gallerian bredvid Changes, alltså mittemot Meriot. Det fanns väldigt mycket byxor av den modellen i flera olika färger, när jag var där, precis innan för ingången på ett bord märkt 70%. Hoppas du hittar några Nathalie. Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej