Lördag förmiddag

5kommentarer

Crille kom å hämtade mig vid 11-tiden, vi åt lite kvarg här hemma å sen åkte vi ner på stan och gick i butiker å shoppade. Han hittade en skjorta, som han knorrade om att det var för liten å det stämmer INTE men som sagt hjärnan hänger inte med i snabb viktnedgång.
 
 
Sen var det dags för lunch och då åt vi på Jensens, den maten mår jag bra av men igår var köttet riktigt segt med andra ord ingen höjdare. Dessutom så klarade 13 minuters gränsen så vi fick betala fullt pris för en gång skull, så inte ens det kunde vi glädjas åt. Hahaha
 
 
Efter lunchen var det dags för vår GBP-träff.

5 kommentarer

Crille

13 Jan 2013 15:09

Riktigt snygg skjorta, om jag får säga det själv.
Lite liten är den, jag har träningsvärk från att hålla in magen hela kvällen...
Men snart så sitter den bättre! :)

Käket var gott, men segt, tyvärr....
Jäklarns otur med tiden där, 30 sekunder kvar och hon kommer springandes med maten.

Svar: Den är jättefin och du var supersnygg i den. :-)
Det är bra med träningsvärk! Hur tror du vi tjejer gör jämt, har hållit in min mage i minst 25år och du gnäller om en ynka lite afton. Ja visst ja, du är karl. :-)
Nettan

Crille

13 Jan 2013 15:23

Jag har ju varit tjockis, klart man har hållt in magen...

Svar: Då kan du sluta med det från och med nu......:-)
Nettan

Crille

13 Jan 2013 15:24

Tack för dina snälla ord! :)

Svar: Är du ironisk?? utan att jag fattar det? hahaha
Nettan

Crille

14 Jan 2013 09:44

Då måste jag köpa en större skjorta... ;)

Nej, helt allvarlig, du är snäll!

Svar: Nej det behöver du INTE, det sitter bara i skallen på dig. :-)
Nettan

Crille

14 Jan 2013 22:55

Ska höra med flera vad de tycker... ;)
Jag vet att jag är obekväm i tighta kläder, man är ju van med lösa och fladdriga...
Jag vänjer mig nog så småningom. :)

Svar: Ja visst är det så. Vi har ju gått i tält-kläder i så många år, allt tar sin lilla tid. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej